/var/www/vhosts/alsancakveterinerklinigi.com/httpdocs/app/pages/header_page.php on line 19
  • #
    Bize Yazın

• #

• Online Randevu

Hizmetlerimiz

Pet Shop

Anasayfa / Hizmetlerimiz / Pet Shop

hizmetlerimiz

Pet Shop

Dostlarımızın ihtiyaç duyduğu her türlü kimyasal madde içermeyen ve tamamen doğal olan aksesuarlar, mamalar ve onları sevindirecek oyuncaklar kliniğimizde bulunmaktadır.

1251 kez görüntülendi

Hekimlerimiz

Abdullah İZGİ

Veteriner Hekim

Furkan COŞKUN

Veteriner Hekim

Daha Güvenilir, Daha Sağlıklı

Evcil dostlarımıza güvenli ve iyi hizmet vermek için kurulan koruyucu hekimlik ve veteriner tıbbın ulaştığı en iyi seviyede hizmet vermeyi kendisine hedef edinmiş bir kuruluştur.

Sizlerden gelecek önerilere göre şekillendireceğimiz kurumumuzda evcil hayvanlarınızın tüm ihtiyaçlarını karşılamak ve onlarla beraber mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir yaşam sürmenizi hedeflemekteyiz.

Sizden Gelenler

#

Başta Abdullah bey olmak üzere tüm çalışan hekim ve personellere teşekkür ederim. Fiyatlar makul ve çok ilgililer. Üriner problemleri olan kedimiz sayelerinde sağlıklı. 💛💙

Ayşe Güler
#

Yaklaşık bir yıldır kızımız Şila'yı 🐾 gerek aşıları, gerekse rahatsızlandığı zamanlar götürüyoruz. Çalışan hekimlerimizden memnunuz. Kızımıza karşı tutumları gayet iyi.

İ. Mehmet Vurucu
#

Kedim Duru'nun tedavisi süresince, değerli veteriner Abdullah ve Furkan Beyin, tüm sorularıma bıkmadan yanıt verme nezaketine, gösterdikleri başarılı tedavi ve takibe çok teşekkür ediyorum.

Duru Türkmen
#

Kedimiz için rastgele girdiğimiz bu veterinerde yapılan tedaviden ve iletişimden çok memnun kaldık. Bundan sonra veterinerimiz burada çalışan genç arkadaş Furkan bey

Muhammet Sunar